Sofia

Alla inlägg under februari 2014

<3

Av sofia bovellan - 28 februari 2014 18:05

Idag har jag lockat håret. Min syster Sara hjälpte mig lite och det är jag mycket tacksam för!
Puss!

Tjo

Av sofia bovellan - 7 februari 2014 19:19

Tjo alla!
Nu har varit i stan med mina kompisar Elvira, Jenny och Emilia. Där köpte jag på en butik som heter face & hair Stockholm tror jag. Där köpte jag iallafall en ny vs body mist. Love spell!<3 sedan var jag även på hemmakväll och köpte godis. Jag tog bara kort på tobleronen men jag köpte mer. Som jag redan har ätit upp;) Nu fick ni även se alla mina andra vs produkter. Ha det bra!
Puss!<3

Av sofia bovellan - 3 februari 2014 16:50

It is good to be crazy! NORMAL IS BORING

Av sofia bovellan - 3 februari 2014 16:04

     

 puss!     

Av sofia bovellan - 3 februari 2014 15:55

      

Nu sätter skolan fart. Vi har svenska  NP= nationella prov.  Jag vill bara att tiden ska gå som ett vattenfall. Fort! Jag är både stressad och orolig hur det ska gå på provet?! Men man får alltid hoppas att det går bra. Men i allafall på onsdag ska det bli kul. För då ska vi åka skridskor med skolan. + såfår vi ha med oss fika!

puss!<3

Presentation


Jag tycker om att spela fotboll, shoppa, gå på cafe,allt som har med smink att göra och lyssna på musik.
puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards