Sofia

Alla inlägg under mars 2014

Av sofia bovellan - 18 mars 2014 07:19

Nu är det dax att gå till skolan. Det är så himla tidigt men men man måste. Idag har vi bland annat svenska, matte, slöjd och jag har textil, musik och mera. På slöjden blev jag precis klar med att brodera och nu ska jag göra en nessesär. Efter skolan ska jag gå hem med Elvira för vi ska på fotbolls träning idag! Jag hoppas att ni mår bra och har en bra dag!
Puss <3

Av sofia bovellan - 15 mars 2014 16:21

Hej!
Nu kommer det en haul om vad jag har köpt!
1. Svarta Vans 699:-
2. Dove go fresh deodorant 34:-
3. Dove body lotion shea butter & warm vanillia 45:-
4. Nivea lip butter raspberry rosé 30:-
5. YUP Green sour pastilles 17:-
6. Leopard kofta med dragkedja 199:-
Det var allt!
Puss!<3

Av sofia bovellan - 13 mars 2014 13:28

Idag sitter jag i min systers rum och ser på video klipp. Medans jag dricker kaffe. Hoppas ni har det bra!
Puss!<3

Av sofia bovellan - 7 mars 2014 20:33

Mys kväll med bästa Jenny, Elvira och Sandra! Med min nya tröja från ginatricot och nya byxor från carlings dr denim??
Puss!

Presentation


Jag tycker om att spela fotboll, shoppa, gå på cafe,allt som har med smink att göra och lyssna på musik.
puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards