Sofia

Alla inlägg under april 2014

Av sofia bovellan - 25 april 2014 16:20

Idag fick jag ett baby lips av min syster Sara. Från kicks som kostade 49:-. Jag fick i smaken/doften Peach Kiss. Baby lips kommer ifrån märket mabyelline new york. Det är kul att det har kommit till Sverige. Jag är jätte glad och det ska bli kul att testa det för jag har hört att många som gillar det.

Av sofia bovellan - 25 april 2014 13:55

Hej!
Idag är det FREDAG!!
Så skönt. Idag har alla 6:or varit och dansat. Vi var på N3.Vi åkte buss dit och hem. Jag hade med mig Loka vatten, bulle och fingers. Men jag hoppas att ni har en bra fredag!

Av sofia bovellan - 20 april 2014 21:52

Först åt vi middag på en resturang som heter indigo. Vi åt tapas. Jag tog:
27. plato de la sierra;
Serranoskinka, manchegoost, tomat, oliver och olivolja.
8. Traditional pan con ajo espanol:
Traditionellt spanskt vitlöksbröd med färska örter. Det var jättegott! Sedan skulle vi gå till hemmakväll men det var stängt så vi gick till Ica och där köpte jag en choklad kaka för 22kr. Med smak av cookie & cream. Jag har aldrig testat den. Nu ska vi se på film. Filmen heter Green mine. När jag ser på film ska jag äta mitt påskgodis.
Puss!

Av sofia bovellan - 20 april 2014 17:20

Idag i Erikslund shoppade jag och min familj. Jag tog en smoothie som heter verry Berry fast utan banan. Nu sitter jag,Marcus , Alexandra, Sara och Johanna i solen.
Puss!

Tjo

Av sofia bovellan - 16 april 2014 10:09

Hej alla!
Just nu sitter jag på min pappas kontor och trökar. Han är på ett möte. :( men klockan tre ska jag till Ullared gekås?? Jag har mina nu kläder som jag köpte i mondags i Göteborg. Kläder från affären Chelsea som har typ likadana kläder som tessie. Leopard byxor= 299kr
Vit blus/tröja= 199kr
Puss!??

[Bild]

Av sofia bovellan - 12 april 2014 08:18

Nästa vecka kommer att bli awesome! På mondag ska jag till gbg= göteborg. Där ska jag shoppa. På tisdag eller onsdag ska jag följa med pappa till jobbet och sedan ska vi åka till gekås Ullared. Det bror på vilken dag som passar bäst.Den dagen vi inte åker till gekås Ullaredska jag bara vara hemma och chilla. sedan på torsdag ska jag till mormor och morfar. Vi stannar där tills på fredag. På fredag åker vi sedan till Västerås och ska träffa min brors flickväns föreldrar.Vi sover på ett hotell. På lördag åker vi till örebro och ska vara med min bror och hans flickvän i doms lägenhet. Vi stannar där tills på mondag. Sedan ska vi åka hem. Mamma och pappa börjar jobba men jag har ledigt på tisdagen oxå.Sen på onsdagen är jag typ ledig jag ska bara till skolan och göra muntligt prov i Svenska. På torsdagen är det en helt vanlig dag i skolan och hemman. Men på fredagen ska vi halva dagen i skolan åka och dansa på N3.Det var mina 2 veckor framåt. Jag kanske inte sa helt rätt med tiderna när vi åker runt men men det är ju inte så viktigt.ha det bra och glad påsklov!

PUSS!    


Av sofia bovellan - 11 april 2014 15:35

   

Jag älska dig!

Av sofia bovellan - 9 april 2014 15:02

Hej alla!
Idag fick jag en souvenir av en som heter Måns. Han har varit i London och jag frågade om han kunde köpa en souvenir till mig. Och det gjorde han. Det han köpte var:
Harry Potter
Bertie Bott's every flavour Beans
Det är godis bönor med smak av vad som helst. Smakerna står på engelsk Smakerna är:
1. Banana= banan
2. Black pepper= svart peppar
3. Blueberry= blåbär
4. Booger= vet inte
5. Candyfloss= sockervadd
6. Cherry= körsbär
7. Cinnamon= kanel
8. Dirt= smuts
9. Earthworm= daggmask
10. Earwax= öron vax
11. Grass= gräs
12. Green Apple= grönt äpple
13. Marshmallow= marshmallow
14. Rotten egg= ruttet ägg
15. Sausage= korv
16. Lemon= citron
17. Soap= tvål
18. Tutti-frutti= Tutti-frutti
19. Vomit= spya
20. Watermelon= vatten melon
Det var smakerna. Jag testade ruttet ägg och spyde nästan. Jaja men hejdå!
Puss!

Presentation


Jag tycker om att spela fotboll, shoppa, gå på cafe,allt som har med smink att göra och lyssna på musik.
puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards