Sofia

Alla inlägg under juni 2014

Av sofia bovellan - 28 juni 2014 16:52

Idag har jag varit på Ö&B och Överby. På Ö&B köpte jag en hårspray från märket Naturelle den kostade 14.90 kronor. Sedan köpte jag även min favorit hårinpackning från märket L'oreal Paris Elvital Nutri-Gloss som skall göra håret glansigt. Den kostar 44.90 kronor. Det sista från Ö&B var bomulls pads från märket Topz den kostade 8.96 kronor. På överby på kicks köpte jag ett läppstift från märket Make up store. Läppstiftet var på rea så det kostade 85 kronor istället för 170 kronor! När jag köpte läppstiftet trodde jag det var ett rosa läppstift. Någon hade blandat om färgerna. Men det lila läppstiftet var inte så farligt, det var rätt så fint på läpparna!<3 men det var allt jag köpte.

Ha det så bra!
Hej då! <3

Av sofia bovellan - 15 juni 2014 12:10

För någon dag sen gick jag hem mina fotbolls bilder. Både på mig och mitt lag. För er som inte vet spelar jag i TBIS fotbolls klubb. Men detta är iallafall hur bilderna såg ut! Förresten jag är ledsen för att jag inte bloggat på länge, det har varit så himla mycket i skolan på det sistone med nationella prov och betyg. Men nu under sommaren hoppas jag att jag kan blogga lite mera!
Puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag tycker om att spela fotboll, shoppa, gå på cafe,allt som har med smink att göra och lyssna på musik.
puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards