Sofia

Alla inlägg under december 2013

Av sofia bovellan - 1 december 2013 21:15

           

Här kommer en liten haul till. Nu har jag mest köpt fotbolls saaker som benskydd, svarta strumpor och tejp. Detta är saker som jag behöver. Mina benskydd är gammla. Jag har bara röda strumpor. Som inte matchar med mitt underställ. Som jag nu andvänder på träningen när det är kallt ute . Sen har min tejp tagit slut och då behövde jag en ny och det var billigar sp jag köpte 3 stycken. Dom benskydden jag köpte är bra för dom skyddar inte bara benet. Utan dom två kulor som sitter på sidan + där bak. Sen köpte jag även en svart glittrig eyeliner. Som jag ska ha på mig på jul. Men det var det jag köpte så.

puss<3

Av sofia bovellan - 1 december 2013 17:36

Nu ska jag och min familj på min systers advents konsert. Vi ska lyssna på när hon spelar flöjt.
Puss<3

Av sofia bovellan - 1 december 2013 13:28

Nu ska jag åka hem från stugan. Där hemma ska jag sen på advents konsert klockan 18:00. Där min syster ska spela flöjt. Förresten glad första advent. Idag ska jag öppna mina två kalendrar. Ena är en haribo godis kalender. Den andra är ett hus som det ligger en magnet i + mamma lägger en lapp i och där står det kanske titta under mammas kudde och där kan det ligga olika saker. Förra året hade vi en guldig body shop kalender där det låg typ vad som helst.
Puss <3


Presentation


Jag tycker om att spela fotboll, shoppa, gå på cafe,allt som har med smink att göra och lyssna på musik.
puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards