Sofia

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Örebro!

Av sofia bovellan - 20 april 2014 21:52

Först åt vi middag på en resturang som heter indigo. Vi åt tapas. Jag tog:
27. plato de la sierra;
Serranoskinka, manchegoost, tomat, oliver och olivolja.
8. Traditional pan con ajo espanol:
Traditionellt spanskt vitlöksbröd med färska örter. Det var jättegott! Sedan skulle vi gå till hemmakväll men det var stängt så vi gick till Ica och där köpte jag en choklad kaka för 22kr. Med smak av cookie & cream. Jag har aldrig testat den. Nu ska vi se på film. Filmen heter Green mine. När jag ser på film ska jag äta mitt påskgodis.
Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia bovellan - 28 juni 2014 16:52

Idag har jag varit på Ö&B och Överby. På Ö&B köpte jag en hårspray från märket Naturelle den kostade 14.90 kronor. Sedan köpte jag även min favorit hårinpackning från märket L'oreal Paris Elvital Nutri-Gloss som skall göra håret glansigt. Den kostar ...

Av sofia bovellan - 15 juni 2014 12:10

För någon dag sen gick jag hem mina fotbolls bilder. Både på mig och mitt lag. För er som inte vet spelar jag i TBIS fotbolls klubb. Men detta är iallafall hur bilderna såg ut! Förresten jag är ledsen för att jag inte bloggat på länge, det har varit ...

Av sofia bovellan - 15 maj 2014 07:28

Nu ska vi ha edsborg. Jag ska köra stöta kula, kast med liten boll , 60 meter och stafett [Bild] ...

Av sofia bovellan - 25 april 2014 16:20

Idag fick jag ett baby lips av min syster Sara. Från kicks som kostade 49:-. Jag fick i smaken/doften Peach Kiss. Baby lips kommer ifrån märket mabyelline new york. Det är kul att det har kommit till Sverige. Jag är jätte glad och det ska bli kul att...

Av sofia bovellan - 25 april 2014 13:55

Hej! Idag är det FREDAG!! Så skönt. Idag har alla 6:or varit och dansat. Vi var på N3.Vi åkte buss dit och hem. Jag hade med mig Loka vatten, bulle och fingers. Men jag hoppas att ni har en bra fredag! ...

Presentation


Jag tycker om att spela fotboll, shoppa, gå på cafe,allt som har med smink att göra och lyssna på musik.
puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards